Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

Να χάνεται!

Απόσπασμα από συνομιλία με τον καλό μου γείτονα


*
την ξέρεις αυτήν;
που δεν παίρνω όρκο οτι ειναι γυναίκα
*
ειναι γυναικα
την ξερω
*
σοβαρά; ειναι γυναίκα; μόλις μου έλυσες μια απορία χρόνων
*
παλαιοτερα που εγραφα πιο συχνα σχολιαζε το blog μου
και είναι προσωπικη φίλη αγαπημένου ανθρωπου (call me ex now)
*
lol
να λοιπόν χρήσιμοι πρώην
οι δικοί μου άχρηστοι
πφφφφ
ο ένας κλεισμένος στο σπίτι του,
με τον άλλο φάγαμε τα μούτρα μας...
και ο ανεκπλήρωτος ο έρωτας, εξαφανίστηκε στην κινα...
να μου χαθεί...
... να χάνεται
*

*
δε σε ενοχλεί να πάρω μέρος της συνομιλίας μας για το blog μου;
*
παρακαλω...
*
δεν αναφέρω ονόματα καταστάσεις.. απλά κάτι με συγκίνησε πάλι
*
καλα όπως θες
βαλε αρχικα δεν εχω θεμα
αν θες βαλε και παραπομπη στο blog moy
*
όχι.. προτιμώ το "ο καλός μου γείτονας"
*
χαχα οκ
*
τα αρχικά ειναι για τα μυαλά
ο καλός γείτονας ειναι για τις καρδιές
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου